ROLANTİS

BİR PROJE BAŞLATIN

Rolantis'e hoş geldiniz!

Dijital Teknolojiler Geliştiriyoruz

Ekosistemi yakından tanıyan Rolantis ekibi, deneyimlerini tüm dünyadaki müşterileriyle paylaşıyor, sizi yeni nesil teknoloji ile buluşturuyor.

Çok katmanlı pazaryerlerinden, gelişmiş rezervasyon sistemlerine, online ödeme çözümlerinden, B2B portallarına, onlarca çözümü son web ve mobil teknolojileriyle hayata geçiren Rolantis, projelerinizin planlanması, hayata geçirilmesi, pazarlanması ve sürdürülebilirliğinin sağlanması konusunda kurumunuzun çözüm ortağı olarak yanınızda yer alıyor.

BİZE ULAŞIN

"Farklılık yaratan rekabetçi ve yenilikçi çözümler"

Müşterilerinize daha iyi bir deneyim sunarak rakiplerinizden sıyrılmanız için çalışıyoruz.

Bize ulaşın

Planlıyoruz

Proje Yönetimi

Rakipleriniz arasından sıyrılabilmeniz için dijital turizm projenizi baştan sona planlıyor, yönetiyor ve sürekliliğini sağlıyoruz.

İş Modeli Geliştirme | Proje Planlama | Proje Yönetimi

Üretiyoruz

Teknoloji üretimi

Son dijital teknolojileri kullanarak web ve mobil projenizi hayata geçiriyor, kolay kullanımlı arayüzler tasarlayarak müşteri deneyimini doruklara çıkartıyoruz.

Mobil Uygulamalar | Web Siteleri | Intranet / B2B Sistemleri

Pazarlıyoruz

Dijital pazarlama

Yeni nesil dijital pazarlama trendleriyle marka bilinirliliğinizi arttırıyor, içerik pazarlamasından, sosyal medyaya yaratıcı fikirlerimizi yüksek teknolojiyle birleştiriyoruz.

SEO / SEM | Sosyal Medya | İçerik Pazarlaması

Yönetiyoruz

Bilişim yönetimi

Projeniz için gerekli altyapıyı iş akışınızın en hızlı olduğu açıya getiriyor, veri merkezi yönetiminden sunucu güvenliğine, altyapınızı yönetiyor, nitelikli personel ihtiyacınızı karşılıyoruz.

Altyapı Yönetimi | Güvenlik | B2B Teknik Destek

Gidello

Turizm sektörü odaklı Türkiye'nin ilk pazar yeri olarak öne çıkan Gidello, sektör profesyonellerinin önerilerini tatilciler ile buluşturuyor.

Acenteler dışında bireysel kullanıcıların da kendi turlarını oluşturabildiği serviste, bu amaçla geliştirilen özel dinamik paketleme sistemi ve kolay kullanımlı tur editörü farklılık yaratıyor. Gidello üyesi profesyoneller kendilerine sağlanan yönetim ekranları üzerinden iş akışlarıyla ilgili önemli yönetimsel araçlara ve raporlara kolayca ulaşabiliyorlar.

Günlük turlardan, karmaşık paket turlara kadar pek çok ürünün yer aldığı serviste 20'den fazla rezervasyon motoru kullanılıyor.

www.gidello.com

Rolantis ekibi en başından beri burada

1997'den bu yana dijital ile birlikte büyüyoruz

Gelişmiş Mobil ve Web Uygulamaları
Modern arayüzler, güçlü altyapılar
Pazaryerleri ve Eticaret
Karmaşık yapılara basit çözümler
B2B Altyapıları
Sipariş, iş birliği ve tedarik sistemleri
Dinamik Paketleme
Verimli, hızlı, ekonomik tur planlayıcı
Biletleme ve OTA Entegrasyonları
Uçak, otel ve diğer entegrasyonlar
XML / API Çözümleri
Bayilik ve alt acentelik sistemleri
Yönetimsel Uygulamalar
İş akış yönetimi ve raporlar...
İçerik Üretim ve Yönetimi
Editöryal ve yaratıcı hizmetler...
Dijital Pazarlama
Yenilikçi pazarlama metodları
  • REZERVASYON ALTYAPILARI

Yeni nesil web teknolojilerini kullanarak iş akışınıza tamamen entegre yönetilebilir rezervasyon ve online ödeme altyapıları kuruyor, müşterileriniz için kolay anlaşılabilir, hızlı ve ölçeklenebilir web sitelerine ve mobil uygulamalara hayat veriyoruz.

• ENTEGRASYONLAR

En az iş gücü gereksinimi ile en çok ürün adedine ulaşabilmeniz için en önemli XML ve API tedarikçileri ile entegre olmanızı sağlıyor, daha fazla müşteriye ulaşabilmeniz için en büyük OTA servislerine ürünlerinizi kolayca ulaştırmanızı sağlıyoruz.

• ONLİNE SÜREÇLERİNİZİ YÖNETİYORUZ

Online ödeme altyapılarından sosyal medya yönetimine, içerik pazarlamasından online müşteri desteğine tüm süreçlerinizi güncel teknolojileri kullanarak yönetiyor, müşterileriniz için güvenilir, hızlı ve keyifli bir dijital deneyim sağlıyoruz.

• PAZARLIYORUZ

Mevcut veya yeni web servisleriniz için yepyeni fikirlerimizi yazılım ve teknik altyapımızla birleştiriyor, belkide daha önce hiç karşılaşmadığınız yepyeni, ölçeklenebilir, yüksek geri dönüşüm oranlı dijital pazarlama aktivitelerini sizinle birlikte üretiyoruz.

• ÇALIŞTIRIYORUZ

Mevcut veya yeni projelerinizi sağlıklı ve güncel tutabilmek için kendi teknik ekibinizi kurmak yerine bütçenizi "kendi işinize" ayırabilmeniz için en stabil, ekonomik ve güncel teknojileri işinize entegre ediyor, kullandığınız kadar ödeyeceğiniz geliştirilebilir mimarilerden faydalanarak projenizi ayakta tutuyoruz.

Sektör profesyonelleri için Rolantis ekibinden paylaşımlar